Praktik i stockholm

Igår när vi kom till Stockholm åkte vi direkt till mina tremänningar. Helena, min mammas kusin tog med oss på en liten biltur runt stockholms innerstad för att se Juldekorationerna och efter det åt vi middag! Familjen åkte hem runt 7 och då började jag packa upp :)
Idag har jag somsagt varit på salong Hårgänget. Salongen är så sjukt snygg så det inte är sant! Jag fick mest titta på, diska och städa men på eftermiddagen fick jag följa med till deras frisör skola där några elever går. Vi satt och pratade om allt möjligt sen tittade vi på en frisör-film :)

Såhär ser salongen ut




Kommentarer
Postat av: michelle

fin blogg :)

2009-12-08 @ 07:59:04
URL: http://michellepl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback