Skin luxe

I torsdags på salongen såg jag att märket Joico har gjort en hudkräm som heter "Whipped Vanilla". Det är en fuktighetskräm som innehåller Aloe Vera som lindrar irritation samtidigt som den återställer fuktighetsbalansen i huden. När jag testade produkten blev mina händer jättelena. Den torkar in i huden snabbt och den luktar hur gott som helst. Det är en perfekt julklapp till de som har torr hud nu på vintern!
Hudkrämen kostar 140 :- och finns på alla salonger som säljer Joico.




Idag har jag somsagt städat och pluggat. Fredrik kom hit för en stund sen så vi hade tänkt att ta det lugnt hela kvällen framför paradise hotel! Vi kommer ju inte ses på en hel vecka så vi får väl mysa lite extra ikväll :) Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback