Make up store

Idag har jag somsagt varit på make up store's klubbkväll! Man fick 20% rabatt på hela sortimentet och testa på lite produkter från deras "Baby doll" serie. Jag fick även lite saker med mig hem som jag hade tänkt att berätta om!

På vintern blir jag väldigt torr vid "T-zonen" så jag brukar använda ansiktskrämer med mycket fukt i. "Moisture mask" är en oparfymerad fuktmask som är berikad med vitaminer och mineraler. Masken är ungefär som en intensiv fuktkräm. Den ska masseras in och låt verka 10-15 minuter men den kan även lämnas kvar över natten.

Jag köpte även en stylingprodukt till håret. "Shiny" är ett vax som ska ge ett mjukt resultat utan att tynga ner håret. Produkten ska trolla bort kluvna hårtoppar och ge glans. Den luktar även hur gott som helst!


Jag älskar MUS cover all mix! Jag köpte därför dem nya pennorna som är deras julkampanj! Pennan längst upp på bilden motverkar det som är rött i ansiktet (t.ex. finnar). Den röda motverkar blått, till exempel mörka ringar under ögonen och den längst ner kan man använda för att blanda ut de andra två!


Tillsist köpte jag MUS naildecor lace. Det är nageldekorationer som är ifrån deras serie "Baby doll".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback