Svinflue

Idag har jag tagit vaccinet mot svininfluensan. Jag har varit väldigt emot vaccinet och har bara hört dåliga saker om det men ändå så tog jag sprutan. Egentligen vet jag inte varför, det kanske beror på grupptryck eftersom hela klassen tog vaccinet men jag tror även det är bra. Eftersom vi har APU hela december och januari så kommer jag att träffa många människor så det är väl bäst att vara skyddad..

Efter skolan åkte jag ner på stan och gick där med Emelie ett tag till pappa hämtade mig. När vi kom hem gick vi över till farmor och farfar där vi åt middag. De hade tänt brasa och massor med ljus, sånt gillar jag! Nu hade jag tänkt att plugga lite sen blir det grey's :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback