13 Oktober 2009

Igår när jag satt och pluggade började jag tänka på min blogg. Då fick jag för mig att börja blogga igen, det var ju trots allt 2 år sen sist!
Jag känner att jag bara vill skriva av mig, så nu får vi se hur länge det här håller i sig men det är värt ett försök i alla fall :)


I lördags fyllde jag år så då kidnappade min syster mig! Efter en timmes bilåkande stannade vi i Uppsala. Där berättade Emelie att jag skulle få shoppa för en viss summa pengar och att jag skulle få köpa nya vinterskor :)
Jag blev så himla glad och jag hade ett konstant leende på läpparna hela dagen!
På kvällen skulle jag egentligen ha gått ut men jag stannade hemma med Fredrik och tittade på Sverige matchen istället och efter det åkte vi och bowlade :) Med andra ord så gjorde Emelie och Fredrik min födelsedag och jag var så lycklig att jag fick spendera min dag med dem två personer jag tycker om mest!:)

I söndags var jag ännu gladare eftersom jag anmälde mig till en Make up kurs!! Kursen innehåller 3 intensiva dagar och efter det är det egen praktik som gäller. Efter 4 månader får man göra ett slutprov och då blir man diplomerad make up artist! Jag är verkligen så sjukt glad :D Det känns som att jag har tagit tag i mitt liv på riktigt nu och att jag verkligen får leva ut det!

Det här har nog varit en av de bättre helgerna i mitt liv och det var nog därför jag behövde skriva av mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback