Höstväder

Det är så sant som det är sagt, det är höst på riktigt nu. Jag tycker verkligen inte om det här vädret, antingen ska det vara sol eller snö, inget mitt emellan..

Idag fick jag med mig 6 nya ögonskuggar hem från valbo! Eftersom det är så tråkigt väder ute och fredrik inte kommer hit först sent så får jag väl underhålla mig själv med att lägga make up med de nya ögonskuggorna =)
Tittar förövrigt på liverpool just nu och de spelar verkligen dåligt, jag trodde de skulle vinna lätt men nu står det visst 1-0 till sunderland, mycket dåligt. Jag hatar när många nyckelspelare är skadade!

Här kommer lite bilder sen igår!

Frisör + Christina och Othilia


Jag och den berömda väggen


Dansade till gamla godingar


Sötmaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback