Fantasy styling

Hejhej :)

Kom hem från skolan för en timme sedan och har nu äntligen lugnat ner mig lite! Ända sen förra inlägget har jag varit jättestressad. Vår frisör-lektion är mellan 14-18 och under den tiden ska vi både hinna styla hår och lägga make up på varandra, två och två. Vi ska även knäppa kort på stylingen och sedan städa. De förra stylingarna har vi haft en varsin modell i 4 timmar men nu var det alltså parvis i klassen så vi fick jobba över lite.
Som tur var gick det bra tillslut och jag stylade Carro till en fe och hon stylade mig till ett höstlöv! Nu har jag äntligen lov och jag ska fira det med en bra film och lite glass hade jag tänkt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det roligt att gå frisörlinjen? ni verkar ju få göra jätte roliga saker!!

2009-10-22 @ 20:35:16
Postat av: Malin

Svar: Sara

Ja, det är verkligen jätteroligt att gå frisör :) Vi får göra så sjukt roliga saker!

2009-10-22 @ 20:37:43
URL: http://malinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback