Torsdag

Jag började dagen med att försova mig. Jag hade visst ställt väckarklockan på 07.50 istället för 06.50. Det är väldigt olikt mig så när det väl händer blir jag så stressad så hela dagen blir förstörd.
När jag väl kom till skolan så märkte min lärare inte ens att jag hade varit borta och efter det flöt dagen på. På eftermiddan hade vi en make up kurs med Leena Elingsbo! Först pratade vi lite sedan fick vi ställa upp som modeller och på mig lade hon rouge som passade min ansiksform, väldigt roligt och lärorikt faktiskt :)

Ikväll kommer min älskling hit och sover här, men innan måste jag plugga lite :) Imorgon är det freeedag!


Älsklingen och jag i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback