Uppsala

Hallå :)
Jag måste bara få skriva av mig lite! Idag har jag varit fram och tillbaka till uppsala. Skulle försöka lämna tillbaka ett par skor jag köpt, men självklart så funkar det inte. Det är något fel på sulan så det gör ont varje gång jag går i dem men hon som jobbade inne på affären var jätte kaxig. Det enda hon kunde erbjuda var att skicka de till Danmark på lagning, som skulle ta 2-3 veckor! Köp aldrig skor inne på Bianco säger jag bara. Är så fruktansvärt arg just nu. Som kund har man rätt till reklamation om det är fabriksfel men den lagen kunde hon visst inte. Det slutade med att hon fick prata med min mamma i telefon och självklart fjäskade hon för henne!
Aja, förlåt att jag sprider negativ energi, men jag vill bara skriva av mig all ilska.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback