Svar på frågestund

Namn:
Malin Bergman
Smeknamn:
Har inget speciellt men min familj kallar mig "Mojjan".
Födelsedag:
10 oktober
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Percingar:
Öron- och navelpercing
Tatueringar:
None
Längd:
ca 1.76
Skostorlek:
39/40
Kär?
Ja, det är jag!
Dricker du?
Ja, fast med måtta.
Röker du?
Nej 
Vilken parfym använder du?
Just nu använder jag Sex and the city LUST
Vad är du rädd för?
Jag är rädd för traktorer
Gillar du att tvätta?
Haha! jag gillar det inte, men det är något jag gör.
Gillar du berg- och dalbanor?
Ja, fast inte sådana som snurrar runt.
Första kyssen?
Var på mellanstadiet.
Din absolut bästa vän?
Min kära syster
En person du pratar med varje dag?
Fredrik
Vad har du för djur?
Vi har en hund, två katter och en sköldpadda. Ett enda stort Zoo.
Vad vill du jobba med?
Inom frisör och make up.
Vad heter din pojkvän? 
Fredrik
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 1½ år.
Favorit färg?
oj, vad svårt. Jag har flera favorit färger men på senare tid har jag börjat tycka om brunt väldigt mycket.
Favorit mat?
kött, potatisklyftor och bearnaisesås.
Stjärntecken?
Våg
Dyraste klädesplagget?
Jag måste nog säga min vinterjacka
Det absolut bästa i din garderob?
Min favorittröja från HM.
Favorit klädaffär?
HM, helt klart.
Senaste kunden du klippte?
Emma
Senaste låten du lyssnade på?
Cheryl cole - fight for this love
Den bästa personen som finns i ditt liv?
Fredrik
Vilka länder har du varit i? 
USA, Spanien, Frankrike, Cypern, Tyskland, Danmark, Österrike, Belgien, Monaco, Schweiz, Liechtenstein, Luxemburg m.m.
Land du vill besöka?
Jag vill besöka Nya Zeeland och Thailand
Har du alltid bott i Gävle?
Ja, hela mitt liv.
Senaste person du ringde?
Vendela
Senaste personen som ringde dig?
Mamma
Senaste smset du fick var ifrån:
Min älskling
Favorit sak att göra:
Umgås med vänner och pojkvän
Har du någonsin gråtit över en kille?
Ja, det har hänt
Gråtit över en flicka?
Ja.
Blivit arresterad? Haha helt ärligt?
Hehe, nej det har jag inte. :)
Gånger ditt hjärta brustit?
Någon gång kanske
Hjärtan brustet på grund av dig?
Det hoppas jag aldrig har hänt.
Vad är du allergisk mot?
Ingenting
Var har du ont?
Jag har inte ont någonstans för tillfället
Är du glad nu?
Ja det är jag!
Kan du sjunga?
Jag är varken bra eller dålig på att sjunga.
Hur ser din familj ut?
Mamma, pappa, storasyster och en lillebror
Vad ska du göra i sommar?
Jag ska sommarjobba och åka till london och bo hos Emelie ett tag, sen vill jag ut och resa till något varmare land!
vart bor du? :)
Jag bor i Gävle
Vad lyssnar du på för musik?
Jag lyssnar på det mesta förutom hårdrock
Vad är det roligaste med frisör?
Det roligaste är att träffa nya människor och när kunden blir nöjd!
hur många syskon har du? =)
Jag har 2 syskon
vart skulle du vilja bo, om du skulle flytta från Gävle? :)
Jag tycker om Helsingborg väldigt mycket. Om jag skulle bo utomlands skulle jag nog välja London eller i Spanien.
Är du och din syster lika varandra? för man ser inte så bra på bilderna bloggar hon med??
Jag tycker inte att vi är speciellt lika varandra men de flesta säger det. :) Hon bloggar tyvärr inte.
hur gammal är du och vad menar du när du är på "salongen" hela tiden? Du har en fin blogg!
Jag är 17 år gammal. Jag går frisör och just nu har vi APU, vi är alltså ute på salonger och praktiserar. Tack så mycket! :)
Hur länge har du och fredrik varit tillsammans och är det ditt första förhållande? samt hur lång är du?
Jag och Fredrik har varit tillsammans i 1½ år på torsdag. Det är mitt första seriösa förhållande. Jag är ungefär 1.76 cm, ganska lång med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Linda Skog

Sv; Hejsan Malin :)

Det är bara fint men förkyld :/, med dig då? :)

Tack så mycket, många som sagt att jag ser äldre ut i det, å man brukar ju oftast se äldre ut i mörkare hår. :P

hihi aa säger till isåfall jag :) pusspuss

2010-01-28 @ 19:39:30
URL: http://lindaskog.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah mojjan det är ju hur sött som helst

2010-01-29 @ 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback